nedeľa 6. decembra 2009

KOLEKCIA LUKÁŠ ČUNDERLÍK 2009

MODEL NIANCE
Model večerných sandáliek NIANCE. Olivovo zelené sandálky zo semišu s remienkami v predu a na päte. Na prednom remienku z vonkajšej strany je čierny kameň vsadený do striebra, z ktorého vychádza aplikácia štyroch rôzne dlhých, čierno-bielych pásikavých pier. Sandálky sú na 10 centimetrovom tenkom opätku z olivovo zeleného semišu. Vytvorené 24. novembra 2008. Autor: Lukáš Čunderlík

MODEL HENEH

Model večerných sandálok HENEH. Čierne semišové sandálky s dvoma semišovými remienkami- v predu a na päte. Na zadnom remienku je kvetinová aplikácia z olivovo zeleného tylu s kameňovou brošňou uprostred. Sandálky majú čierny semišový opätok - 10 cm. Vytvorené 2. januára 2009. Autor: Lukáš Čunderlík

MODEL MATILDE

Večerné sandálky MATILDE. Červené lakované sandálky s hnedými tenkými remienkami z kože. V predu a v zadu je fialový kameň. Sandálky majú 10 centimetrový opätok červený, lakovaný. Vytvorené: 24. novembra 2008. Autor: Lukáš Čunderlík

MODEL MISHA


Model večerných lodičiek MISHA. Sú to čierne kožené lodičky s otvorenou špičkou a uzavretou pätou na vyššej podrážke a vysokom tenkom opätku - 12 cm. V predu je aplikácia - nazberaný satén kriklavo ružovo lososovej farby. Vhodné ku krátkym koktejlovým šatám. Vytvorené: 30. decembra 2008. Autor: Lukáš Čunderlík

MODEL CARTEYRA

Model večerných lodičiek CARTEYRA. Čierne semišové lodičkys otvorenou špičkou na zvíšenej zahalenej podrážke a na 12 cm vysokom tenkom opätku z čierneho semišu. V predu na boku je veľký modrý vybrúsený kameň s bielym štrasom. Okrem toho je okolo členka ovinutá látková aplikácia z ružovo lososového saténu. Vytvorené: 27. decembra 2008. Autor: Lukáš Čunderlík

7 komentárov:

  1. Taký talent a vo Zvolene na riti sedí

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak ten model Misha sa mi ľúúúbi naj naj naj, by sa mi total hodil k mojím šatááám :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som vedel ze ty budes mat nieco spolocne s umenim :) Som aj tipoval ze nejaky navrhar alebo nieco podobne...
    Tak nech sa dari aj tebe! Inak ja mam velmi rad vysoke odpedky, v tom mas total pravdu, zena je v tom neskutocna... uff...mňam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tvoje návrhy sa mi veľmi páčia. Hádam raz v šatni budem mať od teba lodičky :) .. Držím palce nech sa Ti darí.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dufam,ze svoj talent budes rozvijat nadalej a nikedy si zo satnika vyberiem prave tvoje lodicky ) Su kraasne :*

    OdpovedaťOdstrániť