štvrtok 22. júla 2010

OPAŤ SPAŤ

Po dlhšej odmlke som sa opäť vrátil. Mal som trochu rušné obdobie a tak mi neostávalo veľa času (teda žiaden) na môj blog. Pripravoval som sa na príjmačky na doktorandské štúdium. Výsledky by mi mali každým dňom prísť domov - tak držte palce;) Tiež pripravujem dve nové kolekcie tak snáď sa mi ich čo najskôr podarí dokončiť a zverejniť ich. Celý blog, ako ste si všimli, som trošku prerobil, tak dúfam, že sa páči. Zároveň sa chcem poďakovať všetkým, ktorí na mňa nezabudli a ma hľadali!(Alex, Foly,...) 



Ako bombónik vám prinášam tieto elegantné pumpky od Caroliny Herrery. Milujem "kohútiu stupaj" a milujem tieto lodičky. Sú skvostne jednoduché a pritom sofistikovane úžasné!!! Celá jej kolekcia na rok 2011 je chic a glamoure, určite sa jej budem venovať, máte sa na čo tešiť! 

1 komentár:

  1. konecne.. :) chybal mi tvoj topankovy doping! :) tesim sa na kolekciu a drzim palce v skole!

    OdpovedaťOdstrániť