nedeľa 6. februára 2011

HOLD ŽENÁM II.

Zmyselná, sexy, krásna, ženská a jedinečná! Taká je Monica Bellucci - herečka a modelka, ktorá svojimi krivkami a neodolateľnou zvodnosťou upúta každého. Sex symbol z Talianska, ktorý sa pýši svojím telom a vnadami., a že sa má čím!   





Navrhol som teda topánky, ktoré by podčiarkovali jej sexappeal a zvodnosť. Preto asymetrické topánočky s otvorenou špičkou na vysokej platforme a hrubšom opätku potiahnuté čierno-zlatou krajkou. Zmyselne jednoduché a tajuplné, ale pritom okázalé.




9 komentárov:

  1. Kraasa.. Aj Monica a aj aj topanky nou inspirovane!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. monica je pre mňa najkrajšou ženou sveta .)) a topánky, ako inak, skvelé!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Monica vždy bola bude aj je nádherná :) rovnako ako aj tie topánky tie by som brala hned :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow. prekrásne. Monica je nádherná žena. a tie topánky sú perfektné!!! si strašne talentovaný...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ona je tak krásna!

    A ty si obrovský talent! Klobúk dole!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja mám radšej Penelope:) ale aj Monica je kočka! a o topánkach ani nejdem rozprávať- sú krásne

    OdpovedaťOdstrániť
  7. kráásne topánky si nakreslil...ale až veelmi desivo vysoké :D tea ja vysoké možem, ale ten sklon členka vyzerá vražedne..ale nádherné su :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. topánky sú veľmi pekné a dokonca aj nositeľné vyzerajú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. A mne kedy navrhnes topanky milacik??? Slub mi, ze moje svadobne budu od teba...:)

    OdpovedaťOdstrániť