pondelok 15. augusta 2011

V&R NIKDY NIE JE DOSŤ

Žerem ich!



Myslím, že toto holandské duo suverénnych krajčírov je viac než výnimočné a netreba ho viac predstavovať. Ich kolekcie ma vždy fascinujú a ohúria. Preto som sa rozhodol zamerať na nich a to rovno dva krát. Na ich kolekciu topánočiek  S/S 2011 a tiež F/W 2011/12012.

"A žena si vzala nohavice a stala sa silným mužom!" Letná kolekcia sa niesla v duchu hrubých kopýtok a platforiem s roztomilými strapcami, ktoré sa mi moc ľúbia (hlavne ako sa hompálajú pri chôdzi) :) Opieralo sa to všetko o pánske prvky. Prevládala farba červená, biela, čierna, ale objavila sa i zelená a zebrí vzor. Z materiálov hlavne lesklá a brúsená koža, ale aj nazberkaná priehľadná látka. Zvýraznili ju hlavne už spomínané strapce, otvorené päty, špičky či asymetrické strihy. Veď posúďte sami.






Z prehliadkového móla.



No a tieto dva kúsky ma najviac dostali!

"Mala čierne vlasy ako uhol, pery červené ako krv a pleť bielu ako sneh. Volala sa Snehulienka!" Toto ma napadlo, keď som uvidel zimnú kolekciu na 2011/2012. Viem vyznievajú všetky topánky skoro až perverzne a Snehulienka tak hádam nebola, ale jedno je isté... všetky tie topánky by som chcel mať doma! Ten rázny kontrast lesklej a matnej kože je perfektný a ten ostrý predel ma dostal. Také jednoduché ale pritom rafinované. Súhlasíte so mnou? 







Z móla.



Najdokonalejšie sú tie so šňurovačkou.

Tak, ktorá kolekcia je lepšia, a ktoré by ste brali vy?






6 komentárov:

  1. V&R su genialny, ich prehliadky su vzdy jedno velke divadlo a pastva pre oci,,,, nezabudnem na tu kde modelkam na striedacku obliekali tie mnohe vrtvy kabatov, uzasne.... podobne su na tom aj tie topanky z jarnej kolekcie jednoznacne tie zelene "mokasiny" a v zime ta smrtelna kombinacia lesku a brusnej kože vouu...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. David: ja zas nezabudnem na ich kabát "NO" alebo kolekciu s dieraml, kde spievala Rosin Murphy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta tretia fotka červené topanky a tie nohavice su geniálne
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť