utorok 13. septembra 2011

JA MILUJEM, TY MILUJEŠ, ON, ONA, ONO MILUJE... VŠETCI MILUJEME TOPÁNKY

Oslovil som pár super bloggerov a zároveň moc milých i zaujímavých ľudí, a položil im pár otázok na tému "topánky". No a oni boli tak zlatí a odpovedali. Nech sa páči a článok uzrel svetlo sveta!

FOLY D. SANTE


Vždy tak roztomilá Foly

1. Aké sú tvoje najobľúbenejšie topánky a prečo? 
"Mám trojicu najobľúbenejších. Prvé som si kúpila v New Yorkeri na konci leta, lebo som nemala žiadne nízke čierne sandálky. Stáli ma asi 150korún (vtedy ešte) a ani sa mi veľmi nepáčili. No časom sa z nich vykľuli tie najpohodlnejšie letné boty na leto."



Jej prepletané sandálky

"Druhé sú moje modré platformy z Bati za 25€. Osvedčili sa na pražských chodníkoch aj párty nociach."



Áno, tak tieto modré "žehličky" si pamätám - tie ma dostali

"A tretie sú tie najlepšie boty na opätku čo som kedy mala. Čierne, semišové, kotníčkové čižmičky... z čínskeho obchodu (!!!). Síce kvalita sa na nich odzrkadlila, semiš nevydržal dlho, ale boli nesmierne pohodlné."


Čínske? No a čo, ale jaké šmrncovné!


2. Ktoré topánky sú podľa teba tie NAJ? 
"Louboutin! Červeno-zlatá kombinácia s ostňami."


Ostro drsné, sexy, hravé a určite neprehliadnuteľné


"A ešte tie od Irregular Choice. Trošku infantilné, ale jedinečné."



PATRIK 


Vizážista Patrik Igaz


1. Ak by si bol žena, aké topánky by ti v skrini určite nechýbali? 
"Pri prvej otázke vychádzam čisto z toho, čo sa mi páči na iných ženách, keďže neviem, aký by som mal názor na nosenie opätkov, keby som v nich mal tráviť celé dni... Obdivujem ženy, ktoré vedia jednoduchý outfit ozvláštniť ináč, nie prvoplánovo, ovešaním sa kryštálmi nemenovanej značky, ale napríklad zaujímavou obuvou. Bavia ma rôzne vzory, čipka, imitácie hadej kože, leopardia (či zebrová) potlač na topánkach... Medzi mojich favoritov v poslednom období patria jednoznačne vybíjané topánky, na ktoré si v pánskom prevedení sám "brúsim zuby". Lenže pánska konfekcia sa k nám dostáva o niečo pomalšie a zatiaľ som videl v našich obdoch len dámske verzie vybíjanej obuvi (napr. v F&F). Takže zrejme tieto by nechýbali v mojom šatníku..."


Tie modré poprosím v 44-ke! ;)



2. A aké topánky by mali mať určite iné ženy v botníku?
"K druhej otázke sa vyjadrím zrejme veľmi klasicky, pretože si myslím, že každá žena by mala mať kvalitné čierne lodičky na vysokom opätku. Je to ten druh obuvi, ktorý znesie naozaj všetky príležitosti, kedy si ich majiteľka môže obuť. Patria medzi kľúčové prvky šatníka a som si istý, že sú jednou zo stálic a investícia do ich kúpi sa dámam viacnásobne vráti. Podobne dobrou možnosťou sú podľa mňa aj lodičky v púdrovom (alebo nude...) odtieni." 


V jednoduchosti je krása



PATRIK 


Nádejný návrhár Patrik Gurčík

1. Aké topánky z budúcej sezóny by si odporúčil ženám?
"Nebudem sa hrať na žiadneho odborníka, ktorý sa vyzná v kolekciách čo sa týka dámskych
topánok. V tomto nemám veľký prehľad, a tak som si urobil na internete menší prieskum aby som
sa oboznámil s modelmi, ktoré návrhári ponúkajú na sezónu jeseň 2011. Zo všetkých možných
sa mi najviac páčili, resp. ma najviac oslovili zlaté lodičky so vzorom hadej kože z dielne Donny
Karan. Hadia koža je horúcim trendom, zlatá farba je nadčasová a lodičky, tie sú nestarnúcou
klasikou."


Aj a mám slabosť na hadie mámenie ako DKNY, či Patrik


2. Ktoré topánky považuješ za tie najextravagantnejšie? 
"Nad otázkou, ktoré topánky považujem za najextravagantnejšie som sa nemusel dlho zamýšľať.
Odpoveď je jednoduchá a mnohí z vás budú so mnou pravdepodobne súhlasiť. Topánky z kolekcie
jar 2010 od Alexandra McQueena sú v tejto kategórii jasným víťazom. Na nich sa mi páči to, že aj
napriek tomu, že sú extravagantné, sú aj vkusné a skutočne sa na ne dobre pozerá. (jedno by som
chcel vedieť, že ako sa v nich chodí)"




Veľkolepé "boty" ako aj ich tvorca!



BECCA


Štýl je jej druhé meno


1. Aké sú tvoje najobľúbenejšie topánky a prečo?
 "Keď kupujem topánky, neviem, či budú moje naj, to sa ukáže až časom, podľa toho, ako často ich nosím. Doteraz to sú čierne šnurovacie čižmy z Pimkie za 7 eur (kúpila som ich v zľave). V zime ich takmer nedám dolu, a nato, že boli také lacké, držia sa výborne :)."




2. Ktoré topánky považuješ za tie naj?
"Môjmu štýlu a vkusu úplne zodpovedajú topánky od Jeffreyho Campbella, čoskoro si jedny kúpim :). Inak už nejaký čas snívam o (takmer ikonických) Miu Miu sandáloch s vtáčikmi alebo akomkoľvek kúsku od Giuseppe Zanottiho."


Becca totok je viac než dobrý výber!


Hmmm, ... kto by také nechcel???


Tieto "uznávam" i ja


Roztopašné sandálky od Miu Miu


Chýba im niečo? 



ALEX


Náš Alex je len jeden


1. Ktoré dámske topánky považuješ za najväčší úlet v celej histórii módy?
 "Zrejme to budú akékoľvek high heels so špicatou špičkou. to vážne nemám rád na ženách."


Uf, tak toto fakt prudko nemusíme, všakže?


2. Za poslednú sezónu ťa čo najviac oslovilo z dámskych topánok?
"Tích topánok je naozaj veľa, no čo mám poslednú dobu najviac v pamäti sú tieto topánky z poslednej kolekcie od Alexandra Wanga. Zo začiatku sa mi vôbec nepáčili, no vždy som sa k ich obrázku nejako vrátil až sa mi naozaj že páčia :)".


Pecka v mužsko-ženskom prevedení od Wanga



MARIKA


Vždy pripravená fotiť krásotu ulíc

1. Na aké najúžasnejšie topánky si natrafila v uliciach-ktoré ťa total očarili?
"Nedávno som na ulici videla telefonovať elegantne nahodenú pani v týchto veselých topánkach a úplne mi urobili dobrú náladu :-) Celkovo je zrejme trend "plastových" topánok a la Melissa, som zvedava dokedy vydrží." 




Cvak! Zachytené farebné s mašličkou

2. Ktoré topánky by si si vedela predstaviť na svojich nohách?
"Trendu Melissa som podľahla aj ja a vlastním jeden krásny pár (tie čierne na spodku fotky) a na svojich nohách si viem predstaviť ktorékoľvek z tejto partičky (ružové sandálky Pauliny, prírodné zaväzovanie sandále Babô alebo pieskové "bačkorky" Dominiky). Myslím, že dobrá topánková spoločnosť :-)"


Neviem sa rozhodnúť, ktoré sú krajšie, či čierne alebo tie červené.


BARBORKA


Viac než šmrncovná CHCHI

1. Ktoré topánky ťa doslova očarili-myslím za celú históriu módy - je jedno od koho, aké, aj úlet?
"Jednoznačne a bez zaváhania sú to sandálky od Mai Lamore. Majú opätok z 18 karátového zlata a z hodvábu ručne vyrobené ružové lupienky. Pri pohlade na ne ani nedycham!"


Tak to už hej, to je riadne dielko!

2. Po akých topánkach najviac túžiš?
"A po akych momentalne tuzim? No je ich celkom dost, ak by som mala ale vybrat jedny, ktore mi v tychto dnoch nedaju spavat, tak by to boli trblietave Miu Miu z ich najnovsej kolekcie." 



Miu Miu vedie v prvých priečkach nie len u mňa

MAJKA


Najkrajšia a naj šik blogerka v SR

1. Aké sú tvoje najobľúbenejšie topánky a prečo? 
"Moje najobľúbenejšie topánky sú lodičky so žlto-čiernou "ZOO" potlačou z HM. Priznávam, nie sú práve najpohodlnejšie, no často na nich staviam celý svoj styling a ešte sa mi nestalo, že by zostali nepovšimnuté. Avšak, na túto sezónu som natrafila na vážneho rivala- vysoké čierne šnurovačky. Keď ma v nich zbadala kamarátka, spýtala sa len: "Burberry?" V duchu som si pomyslela, dobre by bolo a s úsmevom som odpovedala: "Nie, New Yorker, 35 eur".


Zvieracie vzory v netradičných farbách - dávam prst hore!



2.  Ktoré topánky považuješ za tie naj? 
"Toto nie je práve najľahšia otázka a vybrať len jedny by bolo možno tak trochu nespravodlivé... Avšak, prvé meno, ktoré ma okamžite napadlo, bolo Christian Louboutin a jeho nesmrteľné čierne lodičky s červenou podrážkou. Zrejme som klasik. :)"


Nesmrteľné už teraz

Chcel by som sa všetkým zúčastneným na tomto článku poďakovať, za to, že si našli čas a prispeli mi do tohto článku. Ďakujem veľmi pekne! ;)

Ktoré topánky si vás získali, ktorý blogger výs zaujal, a aké sú tie vaše naj topánky???

17 komentárov:

  1. pekne pekne si to porobil. Sa mi páči, že si oslovil aj mužov. Príjemné spestrenie.

    btw- ja som s jedným L- foly (ale nevadí, nemusíš to opravovať:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem pekne... júúúj tak to napravím, prepáč! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. všetko poctivo prečítané, dobré rozhovory! :) s niektorými sa silno stotožnujem.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bol som úplne nažhavený na tento článok :) jednak kvôli tomu, kto každý v ňom odpovedal... a jednak kvôli odpovediam :) viacero topánok, ktoré patria do mojich kategórií "naj" (či už tak, alebo onak...) sa tu objavilo, takže niečo máme zrejme spoločné s ostatnými :) no ináč tento článok krásne ukázal, aká je paleta slovenských blogerov pestrá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zaujimave ze si sa pytal muzov,je dobre vediet co sa im paci ale naj su majine zlto-cierne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi zaujímavé názory ...a neskutočne krásne topánky....tak základ šatníka v tom majú pravdu všetci...čierne lodičky jednoznačne...najextravagantnejší kúsok...tam budem súhlasiť s patrikom...nič šialenejšie ale pritom genialnejšie som nevidel...a pritom sú také jednoduchéé a fotku z proma kde leží rachel zimmerman medzi hadmi mam doteraz ako tapetu na mobile...čo sa taký špicatých lodičiek...pokial to nie su megašpice ako zo stredoveku...k širokým nohaviciam je to dokonala kombinacia...a mojeee najoblubenejšie topanky na žene...hmm poslednuu sezonu kotníkové platforma a riadna ihlicka...je to uzastnee....a moje vlastnee naj boty...hmm za 15 eur ked v Martine rusili talianku obuv...pre nezaujem ludii ...inak tam mali nadhernee topanky...tieto su ciernee na pracku vybijane...kombinacia brusenej a leskleej kozee a ako papucky... gratulujem k clankuu...je super ked sa su vsetci daleko a pritom predsa k sebe blizsie...ako na nejakom fashion eventee...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. toto vyzerá ako naozaj namáhavý research :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ejha :) dobry clanok :) ziarlim az, ze nie som superblogerka, lebo topanky su moja srdcova zalezitost :P

    OdpovedaťOdstrániť
  9. na blogu maji z le plee som objavila link sem a dobre som urobila ze som klikla!! posty o botach lubim moc a slecny maju neskutocny vyber!!(no najviac sa mi paci slecna cislo 1-foly d.sante-ale tak jasne,kto by nechcel louboutinky ci miu miu vsak?;))
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Po prečítaní komentárov neviem či je ešte čo dodať, ale pre istotu to zopakujem aj ja. PERFEKTNÝ článok! Najviac som sa asi ztotožnila s Beccou a jej výberom.
    Mojim favoritom sú už dlho topánky od Dsquared2 s opätkom ako z kostí. Ale to len tak snívam :)

    www.ourfashiondiary.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvělý článek! A každé ty boty mají něco do sebe, i přesto, že některé jsou na mě až moc extravagantní.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dobry vyber. Brala by som ich asi vsetky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Je zaujimave porovnat si nazory muzov a zien :).

    OdpovedaťOdstrániť
  14. mne sa najviac páči alexov wangovský výber a naše nôžky od mariky :-)

    skvelý člaánok!

    OdpovedaťOdstrániť