streda 7. novembra 2012

ZLATO ZLATÉ ZLATÍČKA

  Jeseň, chlad a dážď je v plnom prúde a mne chýba oné leto a slnko. Všetko je také pochmúrne až depresívne. Blééé! Chce to niečo jagavé a žiarivé, čo navodí dobrú náladu. Napríklad ZLATO!!! Všetci dobre viete, že ho mám moc rád a tak mi prišlo vhod, že i dizajnéri a značky priniesli na jar 2013 zlato a metalické farby. Čiže všetko čo sa ligoce šup na nôžku a urobme si radosť - rozžiarme sa! Nech nám závidí i Mahuliena zlatá panna či Zlatovlad.


   Kludne sa nechajme inšpirovať svetovou módou, veď je tam toho zlatého požehnane. Všetky možné variácie zlatej v rôznych odleskoch a odtieňoch, ako na čižmách, lodičkách tak aj sandálkach. Či už ako hlavná dominanta alebo len ako doplnkový efekt. Každopádne to dá noblesu vášmu outfitu. Zahrajme sa teda na kráľa Midasa a premeňme sa na zlaté zlatíčko.



Alejandro Ingelmo a príklad zlatého hada. Takého by ste sa nebáli však? 



Aperlai a hneď 2x. V prvom prípade nádherné večerné črievičky pre princezné z rozprávky, ako bola Zlatovláska, a v druhom prípade mohútne lodičky pre tie, ktoré sa boja ihličiek.


Diego Dolcini doplnil zlatú klasickou čiernou(áno najvhodnejšia farba k zlatej) a žltou - tá kombinácia sa neuveriteľne k sebe hodí. Buďte kreatívne a šmarte si okrem zlatej na nohu i farbu, ktorá vám príde prvá na rozum. Napr. modrá alebo ružová (pamätáte ešte na čižmičky Miu Miu???).


Zlaté hromnice, večná sláva Christianovi Diorovi a tiež večná sláva zlatým lodičkám! Kebyže som žena, tak ráno si ich dám do roboty k riflovým slimkám, večer k čiernym koktejlkám a v noci k posteli.





Emilio Pucci zvolil zlatú na platformu alebo na remienky. Každopádne zásah do čierneho (v tomto prípade do zlatého). Mne osobne sa páčia tie modré!



V NY v septembri predviedol v svojej kolekcii Christiano Siriano svoje zlatinká. Tá mašlička je taká zlatá!


Sandálky od Charlotte Olympia. Vedel by som si k nim predstaviťčervené pančušky. Hm?



Jimmy Choo vsadil pri svojej novej kolekcii aj na zvieratá. Na lodičky použil zlatý tigrí vzor a sandálky doplnil zlatou kožou z hada.


Ralph Lauren a jeho zlaté sandálky - klasika, ktorá podľa mňa nikdy neomrzí ani v zlatej klietke.


Rupert Sanderson. Toto je podľa mňa určite ten prípad kedy soľ nie je nad zlato. Nepozná ho niekto osobne? Lebo by som chcel od neho, nech mi takéto náááádherné lodičky daruje pod stromček na Vianoce. Budem jeho verný kamarát.




Tom Ford vytvoril zlaté čižmičky trošku v inom prevedení. Až tak sa mi nepáčia, ale toľké zlato by malo byť v takomto príspevku. Pripomína mi to robota. O to viac ma zaujali tie druhé topánočky od neho. Sandálky so zlatými "třásnami". Sú ako stvorené na párty. Si predstavte ako sa natriasajú a ligocú tie zlaté crngátka, keď tancujete.


Viktor and Rolf , moji zlatúšikovia, sa tiež zapojili do metalického odievania a obúvania. Čo na ne hovoríte? Celí oni však? Tak iné, tak futuristické. 

Zlaté lodičky od Vionnet. Chcem chytiť zlatú rybku aby mi splnila jedno želanie - tieto zlaté nádhery. 


No a skoro na koniec mám tu ešte jedno zlatko a ním je Alexander McQueen. Novú kolekciu topánok vsadil do zlata. Hlavne ma zaujali tieto:


Páčia sa aj vám? 

A ešte tu mám i Zlatú malinu. A tú tento krát dostáva (a som z toho moc smutný) Prada!!!




WTF???!!! Čo to je? Páči sa vám toto? Ako ešte tá platforma je nápaditá a milá ale od nej vyššie ...!!! :(

   Takže dúfam, že sa vám páčili aspoň jedny zlaté črievice a necháte sa inšpirovať. Nebojte sa zlatú nosiť, kombinujte ju napríklad z inými metalickými kovmi alebo inými výraznými farbami nie len s čiernou (i keď táto kombinácia je tak sofistikovaná, že je až nesmrteľná). Skúste si k zlatým topánkam dať zvieracie vzory alebo kožušinu. Možno vás inšpiruje niečo z nasledujúcich možností.


Variácia č.1 so zlatými lodičkami od YSL .


Variácia č.2 so sandálkami z debenhams.com.


Variácia č.3 so zlatými sandálkami z karenmillen.com.

   A ak sa jej predsa bojíte tak ju zvolte ako mini doplnok v podobe pracky či aplikácie na topánočkách. Musíte sa v nej cítiť dobre. Buďte predsa len trochu skúpe na zlato ako straka a zadovážte si nejaké "zlatky". Pekný deň ešte.















1 komentár:

  1. Mne sa viac hodi striebro, ale v poslednom case sa mi zacina pacit aj zlato :)

    OdpovedaťOdstrániť