utorok 22. januára 2013

KOLEKCIA JAR 2013 - LIVE SNAKE

      Tohto roku sa prihlasujem trošku opozdene a to hlavne, že som si dal záväzok, že sa budem starať o svoj blog - ups! :) No nejak som nemal času a keďže teraz dovolenkujem... Takže môj prvý tohtoročný príspevok je zároveň aj predstavenie nových modelov na jar 2013, ktoré vám prinášam v mini kolekcii šiestich modelov pod názvom LIVE SNAKE. Akože takto nejak by vyzerala moja kolekcia, keby že vyrábam botičky. No ale aspoň na papieri. Inšpiroval som sa hlavne živou i neživou prírodou. V poslednej dobe ma ohúrilo hlavne niekoľko druhov. Vysoké, ladné a elegantné volavky biele, ich široké krídla, biele perie a štíhle telá. Že vauv! Hady - hlavne koralovky pestré a ich kričiace sfarbenie kože. Vyzývavá červená a žltá ma dostala v tých pásikoch a vzoroch. Bielo-žltá orchidea - krásna a dokonalá. Taká jemná, vyzerá, že by sa každú chvíľu mala rozplynúť. A taktiež úžasne blyštiace sa zlato a jemné perly dokonalé vo svojej jednoduchosti. Myslím, že zlato a perly sú nadčasovou záležitosťou. Viem si predstaviť, že by šlo o jednoduché sandálky a klasické lodičky s  vytvarovanými opätkami a platformami. Základná farba by bola čierna doplnená jasnou žltou, červenou, a kontrastnou bielou. Z materiálov by som sa zameral hlavne na hadie kože a semiš. Ako aplikáciu by som zvolil zlaté ihlice s perlou, kvety a dlhé peria, viac než dlhé. Chcel som zachytiť ten pulz a dravosť prírody - života. Skĺbiť dynamickosť, silu s eleganciou. Zachytiť čulosť a rôznosodosť prírody. Tak neviem, či sa mi to podarilo, ale celkom by sa mi páčilo keby že sa niečo také objaví na jar v meste ;)



Koralovka pestrá a jej žiarivé pruhy v kombinácií so zlatou ihlicou.


Vznešené volavky biele a perly mi boli tiež inšpiráciou.


A orchidea - nádhera!



Model ORCHA
Čierne semišové sandálky s aplikáciou veľkého kvetu - bielo-žltá orchidea. 


Model SERTIA
Sandálky zo žlto-čiernej hadej kože na vytvarovanej platforme s aplikáciou kvetu pod pätou.


Model SERPENTHIS
Klasické lodičky z čierno-žltej kože hada na 10 cm vysokom vytvarovanom kovovom opätku zlatej farby.


Model LAMPTA
Špicaté lodičky z čierneho semiša na vytvarovanom 10 cm vysokom opätku z červeno-bielo-čiernej kože so záhybom na vonkajšej strane, ktorý je pripnutý zlatou ihlicou s bielou perlou.


Model LAMPIA
Sandálky na platforme z hadej kože so semišovými remienkami na 14 cm vysokom opätku s bielym dlhým perom aplikovaným po celej dĺžke opätku.


Model CINREA
Topánočky s otvorenou špičkou a pätou na platforme s vysokým vytvarovaným opätkom a záhybom z šierneho semišu na vonkajšej starne pripevneným zlatou ihlicu s perlou  a ako aplikácia tri dlhé čierne perá. 


Tak čo zaujal niektorý model? Ktorý najviac? Dali by ste si niečo také hadie na nôžku? Snáď sa hadov nebojíte a snáď milovníkov zvierat som nepobúril - išlo by určite len a len o napodobeniny koží ;) Prajem pekný večer ešte!

2 komentáre:

  1. Nie som fanusik hadov, ani hadieho vzoru, ale keby sa tie tvoje navrhy vyrabali, t by boli skvosty :)

    OdpovedaťOdstrániť