nedeľa 22. septembra 2013

VTÁČIK

   Strašne rád pozerám prírodopisné filmy. Včera som si teda kukol niekoľko na Animal Planet TV. V jednom z nich boli také malé rozkošné vtáčiky z džungle, ktorých samčekovia mali neuveriteľné farebné kombinácie a ešte neuveriteľnejšie spôsoby zvádzania samičiek (škoda, že som si nezapamätal meno). Tak sa mi zaľúbili až som sa nimi nechal inšpirovať a navrhol som jeden pár topánok. Takže model PIA - čierne lodičky s červenou lakovanou špičkou a modrými bokmi s dvoma čiernymi pierkami nad 10 cm vysokým tenkým opätkom. Peknú nedeľu ešte prajem. ;)


   Dodatok: po zhliadnutí mojej kresby a opisu, môj kamarát, chovateľ a ornitológ Ľubomír Matejčík spoznal vtáčika, ktorý ma inšpiroval. Ide o Manakina dlhochvostého (Chiroxiphia linearis) z Južnej Ameriky. Takže toľko biologické okienko a ďakujem! ;)


1 komentár: