Kvalitné, pohodlné, nádherné a veľmi drahé topánky, to je Sergio Rossi už viac než 40 rokov. Ročne firma predá pol milióna párov topánok, pripravuje aj špeciálne kolekcie topánok na Oscarov a iné ceremónie. Len na minulom festivale v Cannes sa v jeho topánkach predviedlo viac než 200 herečiek a hercov. Šije topánky aj pre značky ako Versace alebo DG. Guru talianskeho obuvníctva vraví, že topánky musia byť sexy a exkluzívne, ide totiž o umenie. Hlavnou prioritou je sústrediť sa na detaily a potreby zákazník. Značka Sergio Rossi bola stvorená v Taliansku Sergiom Rossim. Ten po svojom otcovi zdedil zmysel pre tradície a remeselné umenie. Už keď bol dieťa, mal najradšej časť v otcovom obchode, kde sa ručne vyrábali topánky pre náročnú a kultivovanú klientelu z blízkeho okolia a pre cudzincov, ktorí vyhľadávali výnimočnú krásu topánok.
Na konci šesťdesiatych rokov sa Rossiho sny stali realitou, topánky boli tým hlavným v jeho živote. Jeho prvá spolupráca bola so značkou Genny, ktorá si cenila talent a unikátny vzhľad Sergiho topánok. Tým človekom, ktorý si jeho talent vážil najviac, bol Gianni Versace.
Stopy času, signály, kódy a nové jazyky. Rast firmy Sergio Rossi je spojený s vývojom absolútne nového looku, ktorý sa prejavuje v bežnom živote. V tých rokoch si stylisti a návrhári uvedomujú, že on je tým pravým, lepšie povedané, jeho topánky sú tým pravým, čo musí doplniť vzhľad ich módnych kreácií. Jeho schopnosť zachytiť okamih, vstrebať trendy, predvídať a vyčleniť precízny štýl a ešte k tomu dokonale spolupracovať s návrhármi, taký bol a je Sergio Rossi.
V 80. rokoch sa firma začala rapídne rozširovať. Rossi pridáva kabelky a pánske topánky a simultánne zvyšuje počet kolekcií a butikov v Európe (Miláno, Florencia, Rím, Paríž). Stáva sa dvorným dodávateľom topánok značkám Dolce & Gabbana, Gianni Versace, a Azzedine Alaïa.
Expanzia pokračuje aj v 90. rokoch a dostáva se až do zámoria. V USA otvára butik v New Yorku a sťahuje sa aj do exkluzívnych obchodných domov ako Neiman Marcus, Saks... Pre Američanov jeho topánky znamenajú Európu, nadštandardný pôžitok, dokonale padnúce a sexy topánky, neobvyklé a kvalitné spracovanie. Rovnako tak po ňom začínajú šalieť aj ženy v Hong Kongu, Japonsku a Číne. V roku 1999 sa Sergio Rossi ale radšej spája s Gucci Group. Istá pomoc a záchrana, keďže začali klesať tržby. V roku 2005 návrhár Sergio Rossi odchádza z vedenia firmy a prenecháva firmu Gucci Group. Niekoľko rokov má značka Sergio Rossi novú riaditeľku a talentovaného návrhára, ktorý stále prináša nové nápady. Za celé roky firma otvorila viac než 40 butikov po celom svete.
Na konci šesťdesiatych rokov sa Rossiho sny stali realitou, topánky boli tým hlavným v jeho živote. Jeho prvá spolupráca bola so značkou Genny, ktorá si cenila talent a unikátny vzhľad Sergiho topánok. Tým človekom, ktorý si jeho talent vážil najviac, bol Gianni Versace.
Stopy času, signály, kódy a nové jazyky. Rast firmy Sergio Rossi je spojený s vývojom absolútne nového looku, ktorý sa prejavuje v bežnom živote. V tých rokoch si stylisti a návrhári uvedomujú, že on je tým pravým, lepšie povedané, jeho topánky sú tým pravým, čo musí doplniť vzhľad ich módnych kreácií. Jeho schopnosť zachytiť okamih, vstrebať trendy, predvídať a vyčleniť precízny štýl a ešte k tomu dokonale spolupracovať s návrhármi, taký bol a je Sergio Rossi.
V 80. rokoch sa firma začala rapídne rozširovať. Rossi pridáva kabelky a pánske topánky a simultánne zvyšuje počet kolekcií a butikov v Európe (Miláno, Florencia, Rím, Paríž). Stáva sa dvorným dodávateľom topánok značkám Dolce & Gabbana, Gianni Versace, a Azzedine Alaïa.
Expanzia pokračuje aj v 90. rokoch a dostáva se až do zámoria. V USA otvára butik v New Yorku a sťahuje sa aj do exkluzívnych obchodných domov ako Neiman Marcus, Saks... Pre Američanov jeho topánky znamenajú Európu, nadštandardný pôžitok, dokonale padnúce a sexy topánky, neobvyklé a kvalitné spracovanie. Rovnako tak po ňom začínajú šalieť aj ženy v Hong Kongu, Japonsku a Číne. V roku 1999 sa Sergio Rossi ale radšej spája s Gucci Group. Istá pomoc a záchrana, keďže začali klesať tržby. V roku 2005 návrhár Sergio Rossi odchádza z vedenia firmy a prenecháva firmu Gucci Group. Niekoľko rokov má značka Sergio Rossi novú riaditeľku a talentovaného návrhára, ktorý stále prináša nové nápady. Za celé roky firma otvorila viac než 40 butikov po celom svete.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára