sobota 28. augusta 2010

BOOOOOTS

Leto pomaly a isto ide ta het a dámske letné sandálky, či šlapôčky s ním. Na scénu prichádza opäť jeseň a zima, ale aká to sezóna?! Plná divokej divočiny, zvodných hadích koží, drahých kameňov, bambušiacich kožušín, chlapských prvkov, bagandžových stajlov a zaujímavých prekvapení!  
  

Z predchádzajúcej zimy stále pretrvávajú kotníkové čižmičky, ba i trošku potiahnuté vyššie a trošku v inakšom - chlapčenskom až chlapskom tvrdom prevedení. Do popredia sa hlásia hrubé opätky, silné, tvrdé podrážky, ako odrapené z bagandží, a samé remienky sem, samé pracky a šňurovačky tam.



Návrat slávia (konečne) i hóóóóóódne vysoké čižmy -  až nad kolená! Kozačky hlavne v naturálnom prevedení a lá koža hada, či krokodíla na vlastnej koži. No potešia i iné safari vzory, nie?! 

Burberry Prorsum






 Tie vysoké hadie kozačky sú úplne total k zožraniu - keby zviedol Evu had v takomto prevedení, by ju nemusel ten vyhadzov z raja vôbec mrzieť! Podľa mňa fakt noblesa tejto sezóny. 

Blumarine








O tých hadích krásavicááách sa už nemienim vyjadrovať, bo niečo (podľa mňa) tak skvelého nemožno opisovať, ale radšej nosiť! No i tie zebrie sú šmrncovné. A tiež za zváženie stoja i tie kamienky na tých hnedých, no videl som ich aj v čiernom prevedení a sa mi zdali o moc krajšie, no foto som nenašiel.

Dsquared2






Tohtoročný naj naj naj úlet! Stavce z chrbtice namiesto opätku? Proste klobúk dole! Možno trochu morbídne, ale myslím si, že niečo tak nápadité nemá chybu!

Gucci






Klasika - Gucci vo svojich luxusných doplnkoch nikdy nesklame (aspoň sa za to každý večer modlím), jednoduché a pri tom tak fajnovééé! 

Dior








Zvláštnosťou a hitom sa stávajú traktorky, či bagandže na opätkoch, proste zoberiete frajerové vibrami a švacnete ich na strášne vysoký opätok, osobne sa mi to moc nepáči, bo niektoré značky to až moc prehnali, ale u CD sa to ešte dá. Najviac ma z kolekcie oslovili posledné čipkované kotničky!

 Roberto Cavalli






Poznám zopár báb, čo by za taký tigrovaný pár kozačiek vedeli zavraždiť nejednu osobu, len aby sa k nim dostali. Hehe, a nečudo veď sú perfektné! K takému čiernemu krátkemu kožuchu - no úplna odyse! A Robertovi sa podarili i tie vysunuté opätky.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára