utorok 14. septembra 2010

SOCKS + SHOES

Prezeral som si nedávno moje obľúbené blogy a na jednom z nich - presnejšie na tonbogirl (ďakujem tonbogirl za inšpiráciu;)), som naďabil na fotku topánok s ponožkami (viď článok tu).


A síce nepíšem o oblečení, ale totok úzko súvisí s topánkami. Takže... túto jeseň/zimu sa nosia ponožky, podkolienky a nadkolienky v topánkach!!! A je jedno, či ide o sandálky, lodičky, čižmičky, či botky sotvorenou špičkou! A tiež  je jedno o aké ponožky ide, či bavlnené, či s flitrami, či vrúbkované, či... Niekto by mohol povedať, že: "Laznička!" Ale kde že!!! Ak je to dobre nakombinované, má to šmrnc, tak kľudne dámy do toho! Ako som to uvidel pred mnohými rokmi v seriály Sex and the city, kde Carrie mala vysoké kárované podkolienky a k tomu si dala vysoké šľapky - neuveriteľná a nezabudnuteľná kombinácia!(podobné mala i vo filme) A som rád, že je to tu! Páči sa vám to tiež? Ak áno, tu je inšpirácia od celebrít, z ulice a prehliadkových mól!!! 

Pár celebrít  s ponoštičkama v botičkách!



Pouličná inšpirácia!





















Foto našej Le Plee (Majka) a jej fajný style z jej príspevku viac tu














Z módnych prehliadok!






Burberry Prorsum 






Christian Dior







Prada

17 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. keby som bol žena, tvoj blok by bol pre mňa Biblia ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super blog, compliments...follow me too

    XOXO Lucy
    Fashion visions

    OdpovedaťOdstrániť
  4. keď ja najradšej čistú vodu.... alebo kávu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. oki, tak teda pár litrov vody a k tomu termoska brazílskej kávy!!!;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a prinesieš to osobne alebo pošleš kuriéra? ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak to aby som poupratoval :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. upratovanie nevydarene nakreslených štvorcov??? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mne sa to paci a urcite do toho pojdem tiez este tuto sezonu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. najlepší trend tejto jesene !!! si moja topánková Biblia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento článok ma veľmi zaujal, hlavne jednotlivé fotografie. Osobne si myslím že vysoke topanky patri neodmyslitelne ku každej žene.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tyyjo ja uz ponozky v lodickach nosim tak dva roky a pokazde si na mne na ulici lidi ukazovali, ze jsem divna :-D a jak ted koukam je to ted desne "IN"

    OdpovedaťOdstrániť