štvrtok 26. januára 2012

POLROČNÁ KLASIFIKÁCIA

Blíži sa polrok a s ním i hodnotenie polročného úsilia. Tak som sa i ja kukol na prehliadkové móla značiek, že reku čo  na jar 2012 RTW prichystali a ako to zvládli. Nejak nič mimoriadne a nič prevratné. Niektorý ma sklamali, niektorý príjemne  prekvapili. Niekto sa pousiloval, iný sa zas zlajdáčil. Ale ak to beriem celkovo, tak som spokojný. Hlavne, že všetci prešli. Tak poďme pekne podľa abecedy.

A - Alexander McQueen


U Alexa sa dá povedať jediné - FOREVER! Jeden z najtalentovanejších a najusilovnejších talentov! Výška super, platforma interesant, celkový dizajn WOUW. Som nadmieru spokojný. Známka: 1+

B - Balenciaga


Farba a vzor spolu s materiálom je úchvatná, dokonca i šikmý opätok je nezvyčajný ale čo tá umelohmotná časť na tom opätku? Nápad super ale zmeniť za niečo iné tú hmotu. Známka: 1-

C - Celine


Mohutnosť a objem na topánkach je super aj ten remeň okolo členka ma baví, ale nič prevratné, známku dávam teda : 2

D - Dries Van Noten


Čierna jednoduchá klasika! Nič sa s ňou nepokazí. Hrubé opätky chválim. Látkové šňurovanie je fajn na jar leto - tento rok hlási návrat. Som spokojný, lebo boli tam i horšie modely. Známka: 2

E - Erdem 


Topánky s maľovaným vzorom s kvetinovým efektom je vždy romantický a vhodný na jar. Je to ženské a milé. Opätok by som dal vyšší. Známka: 1

F - Fendi


Mix farieb, materiálu mám vždy rád, dokonca i opätok netradičného tvaru je zaujímavý, no niečo mi tam chýba alebo vadí, neviem to pomenovať. Dávam preto známku: 2

G - Gucci


Lesk a luxus sa tu opäť raz zachoval. Retiazka spolu s kovovým opätkom v kombinácií s kožou sú vždy tutovka. celý dizajn sa mi ľúbi. Známka: 1 (aj keby to bolo strašné, musíme dať jednotku, veď je to predsa Gucci) 

J - Jean Paul Gaultier


Krása. Klasika v netradičnom prevedení s kombináciou siloniek s vhodným farebným kontrastom. Známka: 1+ ( ponožky a silonky tú to sezónu s radosťou využívame dámy, čím viac tým lepšie, čieže nezabúdamena PONOŽKY! A dúfam, že si zoberú z toho i iný príklad)

L - Lanvin


Lanvin vsadil na obyčajnú nesmrtelnosť lodičiek v púdrovej farbe. Mohol sa trochu vyhrať. Snáď sa to v budúcom polroku zlepší a prejaví sa jeho kreatívnosť. Viem, že na to má, no dnes je to známka: 2

M - Miu Miu


Hravosť Miu Miu sa opäť raz prejavila. Čižmičky s novým strihom a kvetinkovou potlačou je milá, ako značka sama. No minulý rok to bolo lepšie. Známka: 1-

N - Nina Ricci


Nina sa dala na romantiku, no ale nič moc, čipka je veľmi pekná ale to asi všetko. Známka: 3

O - Oscar de la Renta


Platforma stále fičí a aj urban style, tie remienky vpredu s otvormi sú vhodné a doplňujúce. Známka preto: 1

P - Prada


Sklamanie mi priniesla Prada! Čakal som viac. Síce nápad raketového dizajnu je kreatívny ale vhodný niekde na strednú školu. Tu by som čakal viac. verím, že táto známka ťa opäť naštartuje, dávam ti, síce nerád, ale musí to byť Muccia: 3-

R - Rodarte


Veľmi pekné, až skvelé, hlavne platforma a opätok, chválim a dávam: 1

S - Stella McCartney


Stella si zachovala opäť jednoduchosť a ženskosť. Farba fajn, strih super no materiál si viem i iný predstaviť. Dávam: 2

T - Thakoon


Zlé, veľmi zlé! Ešte, že ten materiál presvedčil celý učiteľský zbor, ale ten kovbojský štýl, no nemôžem dať nič iné ako: 4

V - Viktor and Rolf


Som opäť raz spokojný, moc podarený kúsok, chválim vás chalani,ako vždy, dávam vám preto: 1+

Y - Yves Saint Laurent


Najlepšia práca z celej triedy na záver, som veľmi spokojný a zároveň pyšný. Majster svojho mena, nemám čo b som vytkol, všetko viac než dobré. Dávam známku: 1+

Možno nie ste spokojný s mojim hodnotením, ale je to môj názor. Aké známky by ste dali vy???


6 komentárov:

  1. Céline, Fendi, Gucci, Oscar úchvatné :)..a dalej už ani neviem, viaceré sú fakt pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prade by som asi dala vyssiu znamku a aj niektorym jednoduchym, ktorym si dal 2, by som dala 1 za dokonalost, napr. Lanvin :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. verím, že táto známka ťa opäť naštartuje, dávam ti, síce nerád, ale musí to byť Muccia: 3-

    ...to je doufám silná nadsázka myslím že štartovat by si mal ty až uvidím tvé jméno a runway fotky pak si řeknu aháá ten chlapec měl pravdu
    zatím bys měl u Prada nasávat je to esence


    Prorsum

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milujem značku Prada a vždy ma dorazia(v dobrom zmysle slova)jej modely, ale topánky z tejto kolekcie sa mi vôbec nepáčia. Áno, v porovnaní s touto značkou som nikto, ale zas svoj názor hádam môžem povedať - nemyslíš? Keď sa mi proste niečo nepáči tak to odmietnem, aj keby to mal byť sám Louboutin. Meno značky predsa neznamená, že je to zaručená tutovka. ;)

      Odstrániť
  4. to jistě že ne
    i když věřím že tohle

    Lesk a luxus sa tu opäť raz zachoval. Retiazka spolu s kovovým opätkom v kombinácií s kožou sú vždy tutovka. celý dizajn sa mi ľúbi. Známka: 1 (aj keby to bolo strašné, musíme dať jednotku, veď je to predsa Gucci)

    jsi myslel též v silné nadsázce
    jen se mi dálo troufalé že TY ,který jsi zatím dokázal jen velmi málo v designer sféře dokážeš i když jen na svém blogu napsat a známkovat stylem ...že PRADA potřebuje "naštartovat"
    to co jsem viděl na tvých skicách jsiou buď kopie a nebo nerealizovatelné solitéry
    a to je přesně ono vymyslet něco nového je tak těžké i když nové klidně mohou být i ty nejfádnější nude lodičky Lanvin

    Prorsum

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No tak určite sa mi viac páčia tie topánky od GUCCI ako od PRADA. A tá poznámka, že "aj keby to bolo strašné, musíme dať jednotku, veď je to predsa Gucci" je áno nadsadené - mini pokus o vtip , ale ešte som sa nestretol s topánkami od GUCCI, ktoré sa mi neľúbili, ak uvidím, tak potom to napíšem i o tejto značke a opravím sa.
    A to že sa má PRADA naštartovať sa tam celkom hodilo, celá kolekcia topánok, kabeliek... bola inšpirovaná autami a kabrioletmi z 50. rokov, tak sa mi to tam hodilo napísať, keďže sa mi nepáčili - je to MOJ názor, ak sa mi niečo nepáči tak nebudem predsa písať, že sa mi to páči. A to, že som to oznámkoval je môj pohľad, nikomu ho nevnucujem a nemusí so mnou súhlasiť. Áno bol to kreatíny nápad od PRADA, ale ja sa s ním nestotožňujem. Však ani moje skice sa nemusia páčiť - beriem to, predsa každý má iný štýl a nikomu nevnucujem svoje nápady - ak sa niekomu zaľúbi čo i len jeden môj model tak som moc rád a teší ma to. A to že sú to kópie by som trošku viac polemizoval a spochybnil to. Pretože nikdy som nesedel nad modelmi iných topánok iných návrhárov a neobkresloval ich. Ak sa niektorý prvok alebo niečo iné na nich podobá tak to môže byť náhoda ale NIKDY som nič nekopíroval. A že sú nerealizovateľné tak to u niektorých možno, ale nie u všetkých.

    OdpovedaťOdstrániť