utorok 15. októbra 2013

PRVOTINY

   Stráááášne dávno som kúpil "za babku" dvojo topánok, ktoré som chcel prerobiť. Neviem, či si pamätáte ešte článok NO NEKÚP TO. Zelené lodičky našli svoju majiteľku moju dobrú priateľku Janku a druhé čierne kotníčky mi ostali. No a dnes, pri nákupoch, som konečne našiel prvky, ktoré sa mi k nim hodili. Farebné pierka z etno náušníc a visiace náušnice s kamienkami. Trošku som sa hral s lepidlom a špendlíkmi a nakoniec som niečo vytvoril. Nie je to žiaden Jimmy Choo, ale nejak sa začať musí! :) Tak aspoň budú zdobiť moju poličku.


Čierne členkové topánočky, značka ZARA.


Náúšnice, nožnice, lepidlo a klinčeky... trošku robotky.




Najskôr som nechal nech pierka sú pripevnené v hornej časti spolu so spadnutou náušnicou.



No nakoniec som prichytil pierka aj náušnicu v dolnej časti pri špičke.

2 komentáre: