streda 2. októbra 2013

THE MAN

   Konečne! Obraz, ktorý som začal robiť pred pár rokmi, som dnes konečne dokreslil! Dal som si medzi prvou fázou - jeho začatím a dokončením dlhú (niekoľko ročnú) pauzu, ale dnes som mal konečne čas aby som sa mu povenoval. Takže predstavujem vám obraz THE MAN!


THE MAN

   Všetko to začalo, keď som písal príspevok o tom, že muži nosia opätky. Nejdem o tom teraz polemizovať, ale mne osobne sa to vo fashion veľmi páči, keď sú muži v opätkoch. Strašne zaujímavé! Vtedy mi môj kamarát fotograf Adrián Tóth z dua Pavol & Adrian (tumblr, twitter) poslal pár fotiek, na ktorých stojí on sám ako model. Mňa zaujala hlavne jedna fotografia. Je úžasná! Bol som ňou tak očarený, že som ju musel dať na výkres. 


   Urobil som tam, ale pár menších zmien a úprav. Model - muž drží ruženec pevne v ruke. Tisne si ho na hruď? Modlí sa? Chce si ho strhnúť a zbaviť sa ho? Verí len v seba? Oslobodenie? Alebo len obyč bižu? Posúďte sami. A muž v dámskych topánkach? Áno! A ešte v akých!!! Konkrétne som mu dal, podľa mňa ikonické, ktoré zbožňujem, čižmičky od Nina Ricci z kolekcie jeseň/zima 2009/2010. Ich vysoká a netradičná platforma je proste úžasná! Vražedná, ale pritom fantastická.  


Model platformových čižmičiek od Nina Ricci.


Z móla kolekcie na jeseň/zima 2009/2010.


Daphné Guinness v modely čižmičiek.


Obraz postupne rástol a rástol.


Konečne dokončený.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára