štvrtok 16. augusta 2012

LABUŤ

   Prednedávnom ma počkal v schránke jeden milý e-mail. Písala mi bloggerka a budúca stajlistka Betty Molnárová z FASHION MISSION



   Trošku mi polichotila a trošku ma poprosila, či by som i jej nenavrhol nejaké topánočky. A ja na to, že prečo nie?! :) Svoje vysnívané topánky si predstavuje: "Topánky pre správnu ženu by podľa mňa mali byť nejakým spôspbom magické, jemné, nežné, pôvabné... Veľmi sa mi páčia topánky s bielimi perami / pierkami, ktoré evokujú nežnosť a ženskosť . Pripomínajú ľabuť ..." Hneď ako som dočítal jej predstavu, ma napadla jedna legenda, ktorú som čítal ešte ako dieťa. 

Bol raz jeden príbeh, o dobe, keď všade na svete vládla tma. Hustá tma, kde nebolo vidieť nič a cítiť bolo iba strach a nepokoj. Jediný, malý náznak svetla bol mesiac. Jeho slabé svetielko nedokázalo
premôcť túto tmu. No raz z jeho svetla priletela nádherná biela labuť. Zosadla na tmavé jazero a rozprestrela svoje ohromné krídla. Z nich vypadlo jedno pierko. A to na svet donieslo biele svetlo. Zrazu tma ustúpila a bolo cítiť už len pokoj a teplo svetla.



   A tak vznikol tento návrh topánočiek BETTY. Predstavujú rozprestreté biele krídlo labute - magické, silné, no zároveň nežné. Majú vyjadrovať jemnosť a súčasne silu labute = ženy. Jednoduché čierne sandálky s uzavretou pätou s vysokým tenkým podpätkom z čierneho zamatu, ozdobené bielymi pierkami s kryštálikmi. 


Model BETTY venovaný Betty Molnárovej

   Model som nakoniec poslal aj Betty a mal úspech - tak som rád, že som sa trafil a potešil. Inak na jeseň a zimu sa s nimi vrece pretrhlo (v blízkej dobe bude o nich i príspevok) a ja som moc rád, pretože sú neskutočne krásne, pôsobia luxusne a tak ľahko! Čo si myslíte vy o topánkach s pierkami?  Páčia sa vám? Máte nejaké?

3 komentáre:

  1. Dúfam ,že raz budem mať tieto :) Nádherný príbeh a ešte raz ďakujem .

    OdpovedaťOdstrániť
  2. páčia, krásne sú :) ja teda žiadne nemám..ale brala by som kludne :) a hlavne tá inšpirácia labuťou sa mi páči...labute mám strašne rada, sú pre mna neskutočne krásne a fascinujúce... preto aj môj blog sa vlastne volá Rainbow Swan :D takže aj topánky kludne, labutí námet môžem kdekolvek :)

    OdpovedaťOdstrániť