utorok 4. marca 2014

KRÍDLA

   V zimných výpredajoch sa mi podarilo kúpiť lakované lodičky na hrubom čiernom podpätku s remeňom okolo členku v H&M za 5 EUR! Mal som hneď predstavu, ako budú vyzerať po prerábke, lenže stále sa mi nepodarilo vytvoriť potrebné aplikácie a uskutočniť premenu. Medzi  tým sa mi však podarilo zohnať kohútie perie, ktoré som chcel aplikovať na kotníkové čižmičky, ktoré avšak som tiež ešte nezohnal. Tak som sa včera trošku hral a čiernozelené perie som aplikoval na pätu lodičiek spolu s brošňou. Prerábenie nie je stále a týka sa len jednej topánky, ale tak sa mi to zapáčilo, že sa s tým musím pochváliť. 


Pôvodné lodičky z H&M.





Členkový remeň som zamenil za krídla z tmavých perí spolu s brošňou na zadnej strane lodičiek.



Konečná premena! ;)

1 komentár:

  1. Teraz vyzeraju urcite lepsie, ten remienok okolo clenku sa mi nepacil

    OdpovedaťOdstrániť