pondelok 18. augusta 2014

PO DLHEJ DOBE

   Po strašne dlhej dobe som opäť otvoril svoj blog. Si nepamätám kedy som tu bol naposledy a ani neviem, prečo som sem nechodil. Hanba mi! :) Možno za to môže veľa roboty, možno iné záujmy. Sústredil som sa viacmenej len a len na facebookovskú stránku. Ale som späť a chcem sa podeliť o pár noviniek, o pár trendov a o pár riadkov. Dúfam, že v pravidelnejšom prispievaní a nie sporadickom sa budem hlásiť aj naďalej.
  Juj ani neviem kde mám začať! Takže, čo sa týka môjho navrhovania topánočiek, medzi časom som urobil pár rozhodnutí a rozhodil nejaké tie siete, takže uvidím, ako čo dopadne a či sa niečo nové začne! Aspoň zatiaľ by som vám ukázal pár modelov z kolekcií, ktoré som navrhol. Strááášne dávno som nakreslil modely, ktoré boli inšpirované 20. rokmi minulého storočia. Kto ma pozná, vie, že som úplne fascinovaný týmto obdobím, 50. rokmi tiež a celkovou atmosférou týchto krásnych čias. A to sa muselo odzrkadliť aspoň na pár topánočiek. Do rany mi vtedy prišiel film a následne i kniha The greate Gatsby. Vrelo odporúčam už len kvôli hereckému výkonu Leonardovi DiCapriovi a tým neskutočne krásnym kostýmom! Moja ruka teda chytila ceruzku a pod spomienkou na Louise Brooks, či Clara Bow vzniklo 15 modelov s pierkami, strapcami, korálkami, šperkami v prevažne v kombinácíí čiernej a zlatej. 


Celá kolekcia 1920s.


Model KAYA.


Model LILI.

   Následne som načrtol pár samostatných modelov, ako napríklad tieto.


Model PITA - fuksieové čižmičky s otvorenou špičkou, pripomínajúce bielu košelu so žltou kravatou a perlovou sponou.

,

Model UMA - hnedé čižmičky z brúsenej kože s tyrkysovou viazačkou a čiernou košeľou. 


Model LADY J - čierne lodičky s brúsenej kože a asymetrickým bokom s veľkou bielou perlou na vonkajšej strane.

   Následne ma pohltila mánia výrazných farieb a odozva nenechala dlho na seba čakať a tak som nakreslil kolekciu čižmičiek na následnú jeseň a zimu. Členkové čižmičky s bohatými kožušinami a veľkými gombíkmi - tak si predstavujem túto zimnú sezónu v podobe 9 modelov z kolekcie One in the milion.


Celí kolekcia One in the milion.


Model JI.


Model VA.

   Nezaháľal som ani v menších prerábkach topánočiek. Podarilo sa mi zohnať niekoľko pekných botičiek z výpredajov a sekáčov a mohol som sa trochu kreatívne vyhrať.


Čierne lakované lodičky z Gate za pár EUR boli vďačná kúpa. Kúpil som ich hneď dva páry. Jedny som len prikrášlil obrovskými brošňami. Áno trochu sa podobajú na ikonické Manolky, ale tieto sú moje! :) 



Druhé čierne lodičky som dozdobil veľkými fialovo-sivými kvetmi z látky, ktoré som nalepil na obe strany päty. Poviem vám prilepiť sa o špeci sekundové lepidlo je vážne špeci! :O




   Posledná prerábka sa týkala lodičiek z hadím motívom. Hneď ako som ich uvidel museli byť moje, neboli moc drahé, ale keď si ich potom moje kolegyne kúpili za 0,99 EUR, išlo ma poraziť! :) Zo starej saténovej látky som mašľu a veľký kvet, na ktorý som prilepil bielo-čierne náušnice. Medzi to som vlepil kohútie perá z karnevalovej škrabošky a vznikla z nich trochu pompéznejšia variácia! Môžu byť? Mne sa ako páčia! :)

   No a keď som pri animálnych vzoroch tak ešte chvíľku sa pri nich pristavím. Je pravda, že ich zbožňujem - to ste si už mohli všimnúť. No a neodpustil som si ich ani u mojej kamarátky Ľubky, ktorá ma požiadala, či jej nebudem robiť poradcu pri súťažnej relácií NÁKUPNÉ MANIAČKY. Ja som súhlasila a tak v decembri sme sa spolu objavil pred kamerou pri natáčaní banskobystrického kola. Téma bola Kabelka, najlepšia priateľka nákupnej maniačky. Zhodli sme sa na pánskom štýle a mali sme hneď i predstavu akoby to malo vyzerať. Klasické kúsky dámskeho oblečenia v tak trochu pánskom prevedení sme chceli doplniť leopardou kabelkou a krvavo červenými lodičkami. Lenže človek míni a Pán Boh mení a keďže sme nezohnali variantu A tak sme použili variantu B. Bordovú listovú kabelku a leopardie čižmičky, ktoré sa asi nikomu nepáčili, len nám dvom a stajlistovi! A určite si na ne pamätáte, keď sledujete môj blog - už som ich tu ukazoval. Podmanili si ma už dávno a je to aká náhoda, že som ich mohol použiť pri jej outfite. Nakoniec sa jej nepodarilo vyhrať, ale ja som bol veľmi spokojný a hlavne ma tešilo, že sa to páčilo aj jej. Celý dieľ si môžete kuknúť tu.


Leopardie čižmičky na platforme značky Baťa.


My s Ľubkou po natáčaní Nakupných maniačok.

   A čo by som vypichol s nastávajúcej sezóny, ktorá sa k nám blíži? Určite kompletné mapovanie ešte urobím a prinesiem vám aj v jednom celom príspevku, no pre tento raz by som vypichol hrubé a obrátené opätky. Áno hore úzke a dole široké. Viem mnohým dámam sa nepáčia, ale mňa si podmanili. Sú iné a sú určite zaujímavo nevšedné.




   U Christiana Diora sa objavili už v kolekcii na Fall 2014 RTW (v športovom prevedení, ktoré sa mi absolútne nepáči), ale aj najnovšej Fall 2014 couture už skôr elegantnejšej a ženskejšej forme.




   Podobné obrátené opätky ale v hrubšom prevedení sa objavili i v kolekcii Dsquared2 Fall 2014 RTW. Tu dokonca vo výrazných prevedeniach zlatej, animálnej či dokonca kožušinovej. Viem, že mnohé ženy nad takým niečim ohrnú nos a ošomrú to, ale je to podľa mňa je to viac než nevšedné a keď už nič iné tak aspoň stabilnejšie v porovnaní s ihličkovými opätkami.

   A čo by som ešte vám chcel doporučiť? Určite by ste mali vsadiť na špicaté loafers! Napríklad niečo podobné ako takéto lakované od Jimmy Choo. Dávam veľký palec hore! :)


   A čo sa mi absolútne nepáči sú tohtoročný hit - tenisky! Vo všetkých možných prevedeniach a variaciách. Sú proste všade - blogy, prehliadky, ulice, editoriály! Nosia sa ku všetkému a pri všetkých príležitostiach. No darmo, ja tomuto asi nikdy neprídem na chuť a dávam preto veľký palec dole, ako i u týchto tenisiek z kolekcie Sring 2014 couture Chanel. :(


   Dúfam, že sa článok páčil a s a stretneme teda pri tom ďalšom! ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára