utorok 16. októbra 2012

E-SHOP

   Včera mi prišlo nové české ELLE a bola v ňom reklama na kanadskú značku topánok ALDO.  Zaujala má ta kvetinková potlač na členkových topánočkách a tak som si klikol som na ich internetovú stránku.



    Lenže som tam našiel oveľa, oveľa krajšie topánočky, teda hlavne jedny ma zaujali. 




   Ide o model WHITLEY. Sú to elegantné dvojdielne lodičky s kvetinovou výšivkou na zadnej časti, buď v červenej alebo čiernej farbe, s miernym špicom a metalickým vnútrom. Dajú sa kúpiť tu za $80,00 tu. Čo na ne poviete? Brali by ste?

4 komentáre:

  1. mňa by zaujímalo kto má aké skúsenosti s touto značkou.. minule som si tam našla nejaké topánky ale zaujímala by ma kvalita, pohodlnosť, životnosť. v reakciách na eshope píšu len o customer service :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V ALDO pracujem, takže topánočky poznám presne. Dizajnom sú naozaj ojedinelé. Väčšinou podobné zoženiete v obchodoch, ktoré sú na topánky menej zamerané ako ZARA a pod. ALDO je v tomtom jedinečné. Zoženiete tam vždy aktuálne trendy a tým, že je ALDO zamerané špeciálne na topánky a doplnky sa zvyšuje aj kvalita. A ak ide o pohldonosť, tak vyššie sú pohodlnejšie. To u mňa platí. Napríklad balerínky mi vôbec nesedia.

      Odstrániť
  2. Aldo uz ma obchody aj v Bratislave, napriklad v Centrale a ze vraj aj v Auparku (ale tam som uz riadne dlho nebola :D). Taky mensi a cenovo vyssia kategoria, ale tie topanky su krasne :) A aj panske maju

    OdpovedaťOdstrániť