utorok 16. októbra 2012

PO SICÍLSKEJ BABIČKE

   Už dávnejšie som chcel napísať príspevok o nádherných topánočkách Dolce&Gabbana, ktoré pripravili na jeseň - zimu 2012/2013. A tak ich prinášam dnes, keď von prší a mne sa absolútne nič nechce, iba ak tak kukať na krásne topánky inšpirované prepychovým barokom, duchom Sicílie, čiernou čipkou, nádherne zdobenými gobelínami, umeleckými obrazmi a výšívkami, krásnymi kytičkami a noblesným zlatom či porcelánom. Tak sa poďte kochať so mnou ;)



Kampaň na novú kolekciu.



Z prehliadkového móla.















5 komentárov:

  1. čižmičky sú nádherné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sicílku milujem, takže aj celú túto kolekciu :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som trochu konzervatívna a tie potlačové topánky sú pre mňa nie, ale čipkové či tie zo zlatými detailami teda môžem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach som unesená...najkrajšie aké som v poslednej dobe videla! :)
    http://eriksongirl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj tie topánky..ale celkovo celú túto kolekciu som si neskutočne zamilovala :)

    OdpovedaťOdstrániť