streda 10. októbra 2012

NA LOVE

  Dnes sa u nás v robote zastavila na nákupy jedna sympatická pani Miška a mala na nohách ešte sympatickejšie topánky. Hneď, čo ma na ne upozornila kolegyňa, sa mi zapáčili! :)


   Kotníkové čižmičky na šňurovanie s britským motívom, pripomínajúce topánky od Jeffreyho Campbella, ma  zaujali hlavne kvôli svojmu 15,5 cm vysokému a hrubému podpätku. A tá červená lesklá farba! Miška ich zakúpila na internetovom obchode (určite známom) www.imoda.sk za 31,90 eur. 



Brali by ste? Ja hej, síce denim na topánkach nemusím, ale kvôli tomu "fasa" podpätku a pretože som v poslednej dobe ohúrený červenou, by som ich bral! :)

5 komentárov:

  1. uuuha no sú pekné ale asi by som sa v nich pri prvom kroku zabila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite je to len vec praxe ;) majiteľka to bravúrne zvládala :)

      Odstrániť
  2. ja mám originál JC, a sú strašne pohodlné :) fakt lepšie ako converse :) ale tieto sú na mňa asi príliš farebné ...

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a aké máš od neho??? ;) no ja to asi neposúdim, či sú pohodlné :(

      Odstrániť
  3. Moze byt, hoci mne 15 cm naviac fakt netreba :)

    OdpovedaťOdstrániť